Δωρεάν Διάθεση Αυτοδιαγνωσικού Ελέγχου (self test)

Προσοχή: Υποχρέωση για τη διεξαγωγή self test έχουν όσοι/ες συμμετέχουν σε δια ζώσης εκπαιδευτική δραστηριότητα (εκπαιδευτές/τριες, καταρτιζόμενοι/ες) και ασκούμενοι που κάνουν την Πρακτική τους Άσκηση.

Σας ενημερώνουμε ότι η δωρεάν διάθεση των self tests από τα φαρμακεία για τους/τις καταρτιζόμενους/ες και τους/τις  εκπαιδευτές/τριες των Δημοσίων ΙΕΚ είναι δυνατή από σήμερα Τετάρτη 19-05-2021 όπως για όλη την εκπαιδευτική κοινότητα. 

Παραλαμβάνονται 2 tests κάθε φορά, 1 για κάθε εβδομάδα. Για την τρέχουσα εβδομάδα και για το πρώτο test,  η δήλωση του αποτελέσματος  θα γίνει  σύμφωνα με την ΚΥΑ από 17-05-2021 έως 23-05-2021 και για όλα τα υπόλοιπα tests η δήλωση θα γίνεται κάθε Κυριακή.

Η δήλωση του αποτελέσματος  γίνεται στη  ψηφιακή πλατφόρμα: self-testing.gov.gr : Δήλωση αποτελέσματος self-test για COVID-19

Εάν είστε εκπαιδευτικός (δημοσίου ή ιδιωτικού σχολείου), ανήκετε σε ΑΕΙ, ή ανήκετε σε κάποια άλλη κατηγορία ατόμων που πρέπει να προσκομίσουν δήλωση αποτελέσματος για την πρόσβαση σε σχολική μονάδα ή εκπαιδευτικό ίδρυμα, ή αν δεν ανήκετε σε κάποια από τις άλλες κατηγορίες, μπορείτε εδώ να δηλώσετε θετικό ή αρνητικό αποτέλεσμα self-test και να εκδώσετε τη δήλωση αποτελέσματος: