Προσοχή: Υποχρέωση για τη διεξαγωγή self test έχουν όσοι/ες συμμετέχουν σε δια ζώσης εκπαιδευτική δραστηριότητα (εκπαιδευτές/τριες, καταρτιζόμενοι/ες) και ασκούμενοι που κάνουν την Πρακτική τους Άσκηση.
Σας ενημερώνουμε ότι η δωρεάν διάθεση των self tests από τα φαρμακεία για τους/τις καταρτιζόμενους/ες και τους/τις εκπαιδευτές/τριες των Δημοσίων ΙΕΚ είναι δυνατή από σήμερα Τετάρτη 19-05-2021 όπως για όλη την εκπαιδευτική κοινότητα.
Παραλαμβάνονται 2 tests κάθε φορά, 1 για κάθε εβδομάδα. Για την τρέχουσα εβδομάδα και για το πρώτο test, η δήλωση του αποτελέσματος θα γίνει σύμφωνα με την ΚΥΑ από 17-05-2021 έως 23-05-2021 και για όλα τα υπόλοιπα tests η δήλωση θα γίνεται κάθε Κυριακή.
Η δήλωση του αποτελέσματος γίνεται στη ψηφιακή πλατφόρμα: self-testing.gov.gr : Δήλωση αποτελέσματος self-test για COVID-19
Εάν είστε εκπαιδευτικός (δημοσίου ή ιδιωτικού σχολείου), ανήκετε σε ΑΕΙ, ή ανήκετε σε κάποια άλλη κατηγορία ατόμων που πρέπει να προσκομίσουν δήλωση αποτελέσματος για την πρόσβαση σε σχολική μονάδα ή εκπαιδευτικό ίδρυμα, ή αν δεν ανήκετε σε κάποια από τις άλλες κατηγορίες, μπορείτε εδώ να δηλώσετε θετικό ή αρνητικό αποτέλεσμα self-test και να εκδώσετε τη δήλωση αποτελέσματος:
